Každý je výjimečný



V dnešní době hodně lidí řeší vzhled, vzdělání a tak dále. Cítí se škaredí, méněcenní, tlustí, bezmocní.

 Ale prostě každý jednou projde tady tou krizí. I já jsem měla moc krizových dní, kdy jsem si připadala fakt škaredá, bezmocná, tlustá. Řešila jsem i vzdělání, že v mém okolí má pár lidí vejšku. A tak jsem na ni šla taky, ale víte co? Nebavilo mě to. Nebo ještě jinak- nesnášela jsem chodit do školy, ubíjelo mě to tak moc, že jsem se cítila bezmocně. Najednou jsem si řekla, že to prostě takhle dál dělat nebudu, že žiju jen ten svůj život a že si ho chci prožít tak, jak chci já. 

Odešla jsem z vysoké a víte co, vůbec toho nelituji. Nejsem sice vysokoškolák, ale chytrost lidí se neměří tím, jakou školu mají. Já jsem šťastná, že jsem se dokázala rozhodnout sama za sebe, a že jsem přestala řešit všechny ostatní, co si myslí...

Většina stejně jen sedí doma, učí se, a co z toho? Titul. Ano pro někoho je tohle důležité, ale pro mě ne. Pro mě je to jen nějaký papír, který vám leží doma v šuplíku, a nějakých pár písmenek před jménem. Tím samozřejmě nechci říct nechoďte na vysokou. Sami si musíte určit vaše priority, vaše TO, co vás dělá šťastným...Pokud je to vysoká tak na ni běžte :)

Takže rozhodně se nedívejte na okolí, a nemusíte poslouchat všechny, co vám radí, co máte dělat. Myslím, že sami jistě víte, co chcete v životě dělat a čeho chcete dosáhnout.  

Pro někoho je důležité dodělat vysokou, pro jiného mít dítě ve 20ti letech. 

Pokud se cítíte, že jste tlustí, že kolem vás chodí samé vysportované duše, tak prostě zkuste jednat. Zkuste jednat tím, že PRO SVÉ TĚLO - PRO SEBE ZAČNETE NĚCO DĚLAT.

Ale nejdůležitější je si dát cíl. HLAVNĚ REÁLNÝ CÍL. Tím myslím, že pokud budete chtít za měsíc shodit 20 kilo, tak tímto sobě nepomůžete - naopak. 

Zkuste jeden měsíc změnit stravu a druhý měsíc přidejte cvičení. Nebo se jen nepřejídejte, nejezte sladké, cukry, snažte se pít hodně vody, a trošku se alespoň hýbat Ty výsledky se dostaví. OPRAVDU. NEBOJTE. 

Pokud se cítíte, že nejste krásní, že ve škole nejste oblíbení, nebo že se s vámi nekamarádí celá třída, tak to přestaňte tolik řešit. Prostě hlavně buďte sami sebou. Snažte se nikoho nenapodobovat, a buďte na ostatní příjemní, hodní, sví. Ono nezáleží na počtu kamarádů, spíše na tom jednom opravdovém, ať už je z vaší třídy nebo nikoli. 

Hlavně si pamatujte, že KAŽDÝ JEDEN Z VÁS JE KRÁSNÝ. 

Neřešte vzhled a počet přátel na facebooku, ale běžte s tím jedním skutečným do parku, na kafe nebo kamkoliv vás nohy ponesou...


Komentáře

  1. Opravdu máš pravdu, že každý všechno řeší.
    Přeci proboha, žijeme jen jednou, nemůžeme řešit kolik mám kilo,vlasy,všechno.
    Taky mám vždy dost co překonávat, jenže mě nejvíce záleží na sebevědomí, které marně hledám všude kde se dá, ale nevzdávám to. Snažím se! :) Úžasný článek, věřím tomu že je dobře, když si odešla od VŠ, užívej života brouku !

    http://mycrazydiary.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkně napsané:) Taky jsem odešla z vysoké školy, naprosto jsem se spletla tím, že by mě to bavilo. Teď si marně hledám práci a okolí na mě tlačí ať zkusím další vysokou školu, jenže mě už se prostě nechce. Naprosto s tebou ve všem souhlasím
    LadyCaterpillar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Dělej jen to, co chceš ty sama:) práci si určitě nějakou najdeš, chce to čas, i já ji hledala docela dlouho....:)

      Vymazat
  3. Veľmi pekne napísané :) súhlasím že človek tak vnutorne nejako vie čo chce. A s tou školou tiež súhlasím, ..dnes je žiaľ doba, kedy sa okolie pozerá štýlom "čo, ty nemáš VŠ?" sama mám v okolí 85 percent vysokoškolákov a sama som, ale neriešim to že niekto to nemá.Každý ma robiť to čo ho baví, napĺňa, a či je to niekde vo fabrike za pár eur (s veľa volným časom) alebo v nejakej prestížnej firme od nevidím do nevidím a práca ešte aj doma..ok, ani tým to neberiem, ak ich to skutočne baví a napĺňa :) držím palce, a ešte raz, krásne napísane :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja ani vysoku nebudem mat :D mat titul MAMA a to mi staci , urcite aj keby som niekedy sla tak isto nie tu na uzemi SR. Inak velmi dobry clanok viacej takychto clankov pis velmi sa mi pacia ;) !!!

    www.teenmumy.blogpot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) přeci titul mama je ten nejdůležitější :)

      Vymazat
  5. To je pěkný článek. Já jdu na vysokou letos, ale nemyslím si, že by bylo špatné být i bez ní. Moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný článek, díky za něj. :) Občas člověk potřebuje nakopnout, já se na letos hlásím na několik vysokých a vlastně si ani nejsem jistá, jestli na VŠ chci, na druhou stranu si řikám, že mi to může otevřít nové dveře, přinést do života nové, zajímavé lidi a zkušnosti, tak to zkusím, možná jí stejně jako ty ukončím, ale za zkoušku mi to stojí (což jsem si uvědomila během psaní těhle řádek :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) určitě vysokou vyzkoušej, může tě to bavit a budeš za to ráda:) každého baví něco jiného :))

      Vymazat
  7. Super článek!
    Rodina z tátovi strany do mě pořád neustále tlačila, že musím bejt doktorka - samozřejmě se mi k tomu vytvořil takový odpor, že mi chemie na gymplu nešla, ani když jsem se fakt snažila :D .. Na vysokou jsem sice šla, ale na tu, která mě zajímala. Né žádnej doktor.
    Jenže vysoká mi nevyšla, protože zároveň k tomu pracuju, takže jsem si řekla že vysokou zkusím za pár let znovu. No a to jsou samozřejmě zase kecy - ze strany tety - že jak je to možný, že nestuduju!
    Přitom člověk to k životu nepotřebuje. Ano, může pomoct získat vysněné zaměstnání. Ale spoustu diplomovaných stejně maká v krámě za pokladnou.
    Já mám cíl, čím chci jednou být a co chci jednou dělat a vím, že vysoká by mi v tom stejně moc nepomohla. Takže si za tím jdu svojí cestou. To mi přijde nejlogičtější. :)
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :) nebo také většina vysokoškoláků sedí od rána do večera v nějaké firmě:)

      Vymazat

Okomentovat